2 Σεπ 2008

Οι δικές μας ιστορίες

Εμπνευστείτε από τις ιστορίες νικητών του καρκίνου. Σε αυτόν τον χώρο θα δημοσιεύονται οι δικές μας ιστορίες νίκης. Ιστορίες που περιγράφουν τα συναισθήματα, τις σκέψεις, τους προβληματισμούς, τις επιπτώσεις σε πρακτικό επίπεδο αλλά και με ποιον τρόπο ξεπεράστηκαν όλα αυτά, ώστε να μπορούμε σήμερα να μοιραστούμε την δική μας εμπειρία...
  • Παναγιώτης Μιχαήλ Σε ηλικία 30 ετών, το 1997 μου διέγνωσαν καρκίνο του όρχεως. Πήγα στον γιατρό την επόμενη μέρα, αφού ψηλάφισα κάτι περίεργο στο σημείο αυτό. Αυτό ήταν που έσωσε την ζωή μου, πήγα αμέσως στον γιατρό...
  • Ναταλία Πεχλιβανή Όταν ήμουν 19 χρονών και συγκεκριμένα το Δεκέμβριο του 2006 διαγνώσθηκα με οστεοσάρκωμα. Το οστεοσάρκωμα είναι ένα είδος καρκίνου των οστών. Πήγα στον γιατρό όταν το χέρι μου είχε πρηστεί και πονούσα παρά πολύ...
  • Sweet December Ο Καρκίνος δεν είναι τόσο άσχημος εχθρός όσο ακούγεται. Πιστεύω ότι η λέξη είναι αυτή που μας τρομάζει περισσότερο παρά η αρρώστια. Στη μάχη μπήκα μικρή και άμαθη. Δεν ήξερα πως να πιάσω το ξίφος και η ασπίδα μου φαινόταν ασήκωτη...
  • Αριάνα Ήμουν και εγώ εκεί… Στο κρεβάτι του “πόνου”…; Όχι, έτσι το αποκαλούν οι άλλοι, εγώ θα το πω κρεβάτι της “ζωής”! Γιατί αυτό είναι για μένα, ένα κρεβάτι που σου χαρίζει μια καινούρια ζωή! Μια ζωή που θα αγαπήσεις περισσότερο από πριν...
  • Ελένη Ονομάζομαι Ελένη και θα ήθελα να μοιραστώ την ιστορία μου μαζί σας... Ήταν 6 Ιανουαρίου 2008, όταν η μητέρα μου παρατήρησε, ότι είχε κάποια υγρά από κάτω. Τα υγρά αυτά δεν ήταν φυσιολογικά. Το περίεργο ήταν ότι δεν είχε καθόλου πόνο. Πήγαμε στο γιατρό...
  • Βάσω Θα ήθελα σας διηγηθώ την ιστορία του πατέρα μου, το όνομα του Κυριάκος. Το 1998 και σε ηλικία 55 χρόνων διεγνώσθη με καρκίνο του πνεύμονα στο τελευταίο στάδιο. Καμία ελπίδα από πουθενά...

Δεν υπάρχουν σχόλια: